Politica de retur

RETUR

Puteti solicita returnarea banilor pentru produsele comandate, indiferent de motiv, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Efectuarea unui retur

Pentru a efectua un retur, urmati pasii de mai jos:

-Completati cererea de retur din sectiunea Returnari https://novalia.ro/formular-de-retur , bifati ”Colet retur” si completati informatiile din formular

-Un reprezentant Novalia va procesa cererea dvs. de retur in maxim 10 zile si veti primi un SMS de confirmare sau veti fi contactat telefonic

-Dupa confirmare, contactati orice firma de curierat doriti pentru a ne trimite coletul, la adresa:

        Destinatar: Novalia

        Adresa: Bucuresti, Sector 4, Soseaua Giurgiului nr.37

        Telefon: 0745.298.324

-Costul transportului va fi suportat de catre dvs.

– Daca s-a produs o greseala din cauza noastra, asa cum este definit in sectiunea Retur din vina noastra, vom trimite noi curierul si vom suporta costurile de transport

-Plata se va efectua in maxim 14 zile de la momentul primirii coletului dvs. retur, in contul IBAN mentionat in cererea de retur.

Conditii retur

– Complearea cererii de retur este obligatorie

– Taxa de transport initiala, de 18 RON, nu va fi returnata in cazul unui retur. Restituim banii doar pentru contravaloarea produselor comandate.

– Banii vor fi returnati DOAR in contul bancar indicat in cererea de retur. Formatul contului IBAN, in Romania, este Roxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (24 de caractere). Daca nu aveti cont bancar , puteti indica contul si titularul de cont al unei persoane apropiate sau de incredere. Corectitudinea datelor transmise este in totalitate responsabilitatea clientului.

– Nu lucram cu Posta Romana, va rugam nu trimiteti colete prin Posta

– Nu ridicam colete cu ramburs prin curier, acestea vor fi automat refuzate

– Produsele returnate trebuie sa nu fie purtate, uzate,deteriorate, patate sau murdare si sa aiba etichetele originale. In cazul in care, la verificarea produselor dintr-un retur, se constata ca acestea sunt purtate (cu exceptia probarii), deteriorate, murdare sau patate, acestea nu vor fi achitate.

– Din motive de igiena si siguranta sanitara, produsele de tipul lenjeriei intime, costumelor de baie, mastilor de protectie, nu se pot returna.

Retur din vina noastra

Daca intampinati una din aceste 2 situatii si doriti banii inapoi:

a) ati primit alt produs fata de cel comandat (de exemplu: alt model, alta culoare, alta marime fata de cea din comanda)

b) produsul primit are defecte de fabricatie (de exemplu: este descusut, agatat, rupt, lipseste o parte sau un accesoriu)

Completati cererea de retur si un reprezentant Novalia va trimite curierul la dvs, pentru a ridica coletul. In acest caz vom achita noi transportul pt retur.

In orice alta situatie in care doriti retur, din orice alt motiv, transportul va fi achitat de dvs. si puteti alege firma de curierat cu care doriti sa trimiteti coletul retur.

SCHIMBUL DE PRODUS

Puteti solicita Colet la schimb pentru produsele comandate, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Atunci cand doriti sa schimbati un produs comandat, fie ca doriti sa schimbati modelul, marimea sau culoarea, trebuie sa urmati pasii de mai jos:

Efectuarea unui schimb de produs

Pentru a efectua un schimb de produs, urmati pasii de mai jos:

-Completati cererea din sectiunea Returnari https://novalia.ro/formular-de-retur  , bifati ”colet la schimb” in formular si indicati cu ce model doriti sa schimbati.

-Un reprezentant Novalia va procesa cererea dvs. de schimb de produs in maxim 10 zile si veti  fi contactat telefonic

-Dupa confirmare, Novalia va trimite curierul la dvs. Schimbul de produs se poate face doar prin firmele de curierat cu care noi detinem contract, iar taxele de curier vor fi suportate de catre client.

-Suma de transport aferenta unui schimb de produs este de 30 RON.

-Daca doriti sa schimbati cu produse a caror valoare este mai mare decat in comanda initiala (se calculeaza doar valoarea produselor, nu si a transportului), veti plati curierului diferenta in momentul in care va aduce comanda noua si va ridica comanda veche.

-Daca doriti sa schimbati cu produse a caror valoare este mai mica decat in comanda initiala (se calculeaza doar valoarea produselor, nu si a transportului), va rugam sa va incadrati in limita a 15 RON. Acesti 15 RON diferenta vor fi scazuti din transportul de 30 RON. Nu putem trimite bani prin curier catre dumneavoastra.

– In momentul in care curierul va ajunge la dumneavoastra cu noua comanda, dumneavoastra ii veti preda comanda veche.

     ATENTIE! Daca in momentul verificarii coletului la schimb se constata ca nu ati trimis la schimb produsele comandate de la Novalia, este considerata frauda si veti fi tras la raspundere pe cale legala, sub jurisdictia instantelor de judecata competente de pe raza Municipiul Bucuresti.

Conditii schimb de produs

– Complearea cererii din sectiunea Returnari este obligatorie

-Va rugam sa nu trimiteti dvs. coletele la schimb. Novalia va trimite curierul sa va aduca noua comanda si sa o ridice pe cea veche.

– Taxa de transport initiala, de 18 RON, nu se va lua in calcul la stabilirea sumelor aferente pentru schimbul de produs

– Taxa de transport pentru schimbul de produs este de 30 RON si este achitata integral de dvs.

– Nu putem trimite bani prin curier, asa ca va rugam sa va incadrati in limita de 15 RON pentru coletele la schimb cu o valoare mai mica decat comanda initiala

– Produsele pe care doriti sa le schimbati trebuie sa nu fie purtate (cu exceptia probei), uzate,deteriorate, patate sau murdare si sa aiba etichete originale.

– Din motive de igiena si siguranta sanitara, produsele de tipul lenjeriei intime, costumelor de baie, mastilor de protectie, nu se pot schimba.

Schimbul de colet din vina noastra

Daca intampinati una din aceste 2 situatii si doriti sa schimbati produsul/produsele:

a) ati primit alt produs fata de cel comandat (de exemplu: alt model, alta culoare, alta marime fata de cea din comanda)

b) produsul primit are defecte de fabricatie (de exemplu: este descusut, agatat, rupt, lipseste o parte sau un accesoriu)

completati formularul din sectiunea Returnari, bifati  Schimb de produs si un reprezentant Novalia va va contacta si va trimite curierul la dvs.pentru a ridica coletul si vom achita integral transportul.

In orice alta situatie in care doriti Colet la schimb, din orice alt motiv, transportul va fi achitat de dvs.